Klacht melden

Ons motto is ‘Aandacht voor je (t)huis’. We doen er elke dag alles aan om onze klanten te helpen of te ondersteunen bij de verkoop, aankoop of taxatie van een huis. Daar komt veel bij kijken. En ja: soms gaat er iets mis. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Maar wees gerust: samen zoeken we een oplossing.

Eerst contact

Ben je ontevreden over onze dienstverlening of over het contact met ons? Dat vinden we erg vervelend. We lossen het dan ook graag samen met je op. Neem daarom eerst contact op met Hemeltjen Makelaardij, dan bespreken we de situatie samen.

Nog niet tevreden

Bent je na het contactmoment met ons nog steeds ontevreden? Dan kun je een klacht bij ons melden. Dat kan per e-mail of per post.

Hemeltjen Makelaardij
Nieuwstad 33
7201 NL Zutphen
info@hemeltjenmakelaardij.nl

Niet het gewenste resultaat?

Als je er niet uitkomt met ons, verwijzen we je door naar de NVM. Dat is de Nederlandse Coöperatieve Vereniging van Makelaars en Taxateurs in onroerende goederen. Op de website van de NVM vind je meer informatie over het indienen van een klacht.