Klacht melden

Ons motto is ‘Aandacht voor uw (t)huis’. We doen er elke dag alles aan om onze klanten te helpen of te ondersteunen bij de verkoop, aankoop of taxatie van een huis. Daar komt veel bij kijken. En ja: soms gaat er wel eens iets mis. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Maar wees gerust: samen zoeken we een oplossing.

Eerst contact

Bent u ontevreden over onze dienstverlening of over uw contact met ons? Dat vinden we erg vervelend. We lossen het dan ook graag samen met u op. Neemt u daarom eerst contact op met Hemeltjen Makelaardij, dan bespreken we de situatie samen.

Nog niet tevreden

Bent u na het contactmoment met ons nog steeds ontevreden? Dan kunt u een klacht bij ons melden. Dat kan per e-mail of per post.

Hemeltjen Makelaardij
Nieuwstad 33
7201 NL Zutphen
info@hemeltjenmakelaardij.nl

Niet het gewenste resultaat?

Als u er niet uitkomt met ons, verwijzen wij u door naar de NVM. Dat is de Nederlandse Coöperatieve Vereniging van Makelaars en Taxateurs in onroerende goederen. Op de website van de NVM vindt u meer informatie over het indienen van een klacht. 

Over ons

We zijn vriendelijk, nuchter en eerlijk. Met onze no-nonsense houding en vanuit het standpunt dat je je medemens behandelt zoals je zelf behandeld wilt worden, hebben de afgelopen jaren al veel mensen kennisgemaakt met ons kantoor. Van ons hoeft u dus ook geen verkooppraatjes te verwachten. U krijgt een eerlijk en helder advies bij zowel de aankoop als verkoop van uw woning. Hier nemen we dan ook, zelfs in deze hectische marktomstandigheden, ruim de tijd voor. Er komt namelijk vaak veel meer bij kijken dan dat mensen in eerste instantie denken. Een betrouwbaar kantoor, met kennis van zaken aan uw zijde, is dan geen overbodige luxe.

Ik wil teruggebeld worden

Compare listings

Vergelijken